دانلود رایگان از مترونوم 1

ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 6.0.306.0 Final - همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

 

ESET NOD32 6 نسخه نهایی آنتی ویروس محبوب ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 6.0.306.0 Final x86/x64

 



ادامه مطلب ...


پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۲٫۸ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 2.8



ادامه مطلب ...


دانلود THE GIANT Piano KONTAKT - نرم افزار حرفه ای شبیه ساز پیانو

پیانو را به این دلیل که محدوده گسترده ای از اصوات را تولید می کند به عنوان مادر ساز ها و کامل ترین آن ها می نامند که برای خرید مدل های حرفه ای آن باید قیمت بالایی پرداخته شود. پیانو یکی از سازهای صفحه‌کلیددار و مشهورترین آن‌ها است. صدای پیانو در اثر برخورد چکش‌هایی با سیم‌های آن تولید می‌شود. این چکش‌ها در اثر فشرده‌شدن کلیدها (کلاویه‌ها) به حرکت در می‌آیند. سیم‌های پیانو به صفحه‌ای موسوم به «صفحهٔ صدا» متصل شده‌اند که نقش تقویت‌کنندهٔ صدای آن‌ها را دارد. پیانو در شکل فعلی‌اش بیش از هفت اکتاو دارد و قادر به تولید فرکانس‌هایی از حدود ۲۰ تا ۵۰۰۰ هرتز می‌باشد، در حالی که در مقام مقایسه ساز ویولن تنها قادر به تولید کمتر از چهار اکتاو و بهترین خواننده‌ها تنها قادر به خواندن کمتر از سه اکتاو صدا هستند.
THE GIANT Piano KONTAKT نرم افزار معروف کمپانی Native Instruments، ابزار قدرتمند و منحصر به فردی است که با محیط غنی و حرفه ای خود یک پیانوی عظیم را شبیه سازی کرده و در اختیار شما قرار می دهد.

اساس اصلی طراحی این نرم افزار بر پایه ی پیانوی Klavins مدل 370i می باشد. THE GIANT در حقیقت دو ابزار در یک نرم افزار است، به طوری که یک ابزار جداگانه در کنار پیانوی اصلی به طور مؤثر یک irresistible playground را برای طراحی صدا و افکت های دراماتیک ارائه می دهد. این نرم افزار با شبیه سازی دقیق چکش‌های پیانو، قادر به تولید فرکانس‌هایی از حدود ۲۰ تا ۵۰۰۰ هرتز می ‌باشد.



ادامه مطلب ...


دانلود نمونه سوالات پایانی دروس عمومی پیام نور + پاسخ

دانلود نمونه سوالات امتحانات پایانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور تمامی رشته ها + پاسخ

نرم افزاری که پیش روی شما قرار دارد، مجموعه ی نسبتا کاملی از نمونه سوالات امتحانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور در ترم های اخیر می‌باشد که توسط گروه ۲ قدم جمع آوری گشته و به صورت کاملا رایگان در اختیار دانشجویان گرامی دانشگاه پیام نور قرار داده است. اکثر سوالاتی که درون نرم افزار وجود دارد دارای پاسخ می باشند و دانشجویان گرامی می توانند پاسخ خود را با کلید سوالات بسنجند. ما تمام سعی خود جهت رفع مشکلات نرم افزار و همچین نمونه سوالات و پاسخ آن به کار گرفته ایم و پیشاپیش از تمامی عیوبی که ممکن از در نرم افزار رخ دهد غذرخواهی می‌نماییم.

دروسی که نمونه سوالات امتحانی آنها در این نرم افزار قرار داده شده اند عبارتند از:
-    اندیشه اسلامی ۱
-    اندیشه اسلامی ۲
-    آئین زندگی (اخلاق کاربردی)
-    اخلاق اسلامی (مبانی و مفاهیم)
-    فلسفه اخلاق (با تکیه بر مباحث تربیتی)
-    آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
-    انقلاب اسلامی ایران
-    اندیشه سیاسی امام خمینی(ره)
-    فرهنگ و تمدن اسلام و ایران
-    تفسیر موضوعی قرآن
-    تفسیر موضوعی نهج البلاغه
-    فارسی عمومی
-    زبان خارجه عمومی
-    تربیت بدنی ۱
-    تربیت بدنی ۲
-    جمعیت و تنظیم خانواده
-    آشنایی با دفاع مقدس
-    مبانی کار آفرینی



ادامه مطلب ...


دانلود بازی The Sims 3 Supernatural 2012 با لینک مستقیم + کرک

 

دانلود The Sims 3 Supernatural 2012 با لینک مستقیم

 

*** افزودنی جدید Sims 3 – نسخه کامل با کرک معتبر FLT***

 

بازی The Sims 3 Supernatural به بازیکنان امکان ساخت گرگینه (شخصى که تبدیل به گرگ شده باشد) ، پری، جادوگر و شخصیت های خون آشام را داده و آنها می توانند شخصیت های خود را با انواع مو، لباس و دیگر لوازم تغییر دهند. مثلا می توانند برای گرگینه ها، موی بدن مختلف انتخاب کنند یا برای پری های افسانه ای ، بال های زیبا قرار دهند. در حین اینکه The Sims 3 Supernatural را بازی می کنید می توانید قابلیت های جدید ، مهارت ها، تعامل ها و رابطه های مختلف را کشف کنید و گیم پلی بازی را توسعه دهید. پیر شدن ومپایرها و پریان، مسابقات جادوگری برای ساحران و دیگر گیم پلی های جالب را در این بازی تجربه خواهید کرد.



ادامه مطلب ...


دانلود بازی Sims 3 با لینک مستقیم + کرک + تمامی افزودنی ها

 

 Sims 3 با لینک مستقیم + کرک + تمامی افزودنی ها با حجم کلی ۴۰GB

 


                                              *** بروز شده در تاریخ ۲۶ شهریور ۹۰ ***

 

The Sims 3. بازیه بعدی ای که یکی از پر طرفدارترین سری از بازی های کامپیوتری در ۱۰ سال گذشته است.
سری ای از بازی ها که همه چیز را در رابطه با لذت از زندگی , دوست داشتن , کار و تمام چیز های پر اهمیت زندگی را دارد. ما این بازی را در حد زیادی بازی کردیم و خبر هایی هم درباره ی خصوصیات بازی داریم.
The Sims 3 اختیارات بسیار زیادی در Customization option نسبت به The Sims 2 پیدا کرده است.قسمت Create – A – Sim برای ساخت کاراکتر ها بسیار رشد پیدا کرده و بهتر شده است , در این قسمت ۵ قلم از مهم ترین چیزها ارائه شده است : مقدمات ساخت کاراکتر , مو , چهره , لباس ها و خصوصیات کاراکتر.
مقدمه ی ساخت کاراکتر تشکیل میشه از ۶ مرحله از عمر ( در مقابل ۵ مرحله از عمر در The Sims 2 ) که شامل : کودک نو پا , بچه , نوجوان , جوان بالغ , بزرگسال و پیر . سیمز های جوان تر انتخاب های بیشتری نسبت به پیر تر ها در Option خصوصیات فردی دارند.
همچنین در این قسمت امکانات بسیار زیادی برای رنگ صورت و چهره و پوست گزاشته شده است ( از قبیل روشن , تیره و Swarthy که در رنگ هایه آبی , قرمز و سبز هست اگر شما می خواهید کاراکتری طراحی کنید که به بیگانه ها یا هیولاهایه فیلم ها شبیه باشد بهتر است Swarthy را انتخاب کنید ) و امکاناتی هم برای انتخاب قد کاراکتر در نظر گرفته شده است که این هم به میزان چاقی آن فرد و اندام او بستگی دارد…

 

 

 

امکانات از پیش تنظیم شده ی زیادی برای موها و سبک آن ها در نظر گرفته شده است و شما می توانید آن ها را انتخاب کنید ( می توانید از لوازم متنوعی هم برای موی خود استفاده کنید از قبیل کلاه بیسبال , کلاه لبه دار و کلاه های دوچرخه سواری و … ). لایه های رنگ موهای کاراکترتان کاملا قابل تنظیم است مثل رنگ اصلی , رنگ ریشه ی مو , رنگ نوک موها و هایلایت های آن.
Panel های چهره با شما توانایی آن را می دهد که بتوانید شکل صورت و سر را سفارشی و خودتان درست کنید ( یا از صورت های از پیش تنظیم شده استفاده کنید ) اضافه بر آن می توانید شکل چشم و رنگ آن , شکل دماغ , شکل لب ها و رنگ آن همچنین چیز های دیگری مانند خال و لکه های صورت , و وسایل آرایش رنگی برای سایه چشم , ماتیک لب و رنگ صورت استفاده کنید. می توانید تمام این چیز ها را از چهره های از قبل تنظیم شده استفاده کنید که تنوع آن ها در رنگ و چره بسیار زیاد است.
منوی لباس ها همانطور که از قبل پیش بینی می شد پر از لباس های آماده برای لباس های روزانه , لباس های رسمی , لباس خواب , لباس ورزشی و لباس شنا و مهم تر از همه این ها توانایی انتخاب لباس برای قسمت بالا و پایین بدن است. همه را می توان به وسیله ی رنگ یا استفاده از امکان جدید بازی یعنی سیستم Create – A – Style , که این به شما امکان سفارشی کردن رنگ یا الگوی رنگ , ذخیره آن , شیر کردن آن به دوستانتان و گذاشتن آن به هرچیزی که می توان برای آن به کار برد از قبیل لباس های کاراکتر , صندلی های اتاق نشیمن , کاغذ دیواری , فرش ( Carpet ) و رنگ ماشین میدهد , سفارشی کرد.
منوی خصوصیات کاراکتر در The Sims 3 کاملا از نو ساخته شده است. که دیگر شامل چه غذاهایی یا چه رنگ هایی یا چه آهنگ هایی سیمزتان دوست دارد نمی شود. اما بزار بیشتر درباره ی سیستم ویژگی های کاراکتر ها صحبت کنیم , که کاملا با سیستم The Sims 2 فرق دارد . The Sims 3 به شما امکان آن را میدهد تا با بیش از ۶۰ ویژگی , ویژگی های دلخواه خود را برای هر کاراکتر انتخاب کنید.
کودکان نوپا فقط با ۲ ویژگی شروع می کنند , بچه ها با ۳ ویژگی , نوجوانان با ۴ ویژگی و جوانان بالغ حداکثر ویژگی ها را دارد که ۵ تا است. 



ادامه مطلب ...


           

Madagascar 3 Europes Most Wanted (2012) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور وبلاگ|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

Madagascar 3 دانلود دوبله فارسی انیمیشن ماداگاسکار ۳ Madagascar 3 :Europes Most Wanted

 

نام انیمیشن: Madagascar 3 :Europes Most Wanted

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم: ۶۸۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: جدیدترین قسمت ماداگاسکار که با عنوان Madagascar 3 : Europe’s Most Wanted و نیز اسم کوتاه شده ماداگاسکار ۳ شناخته میشود داستان همان شخصیت های دوقسمت قبل را نقل میکند که همچنان در حال تلاش برای بازگشت به باغ وحش نیویورک هستند و اینبار راهشان از اروپا میگذرد و ان ها در این راه وارد سیرکی میشوند و در تلاش برای ابقا و دوباره سازی این سیرک بر می آیند..



ادامه مطلب ...


ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه به صورت اورجینال می باشد و با نسخه ی که چند مدت قبل لو رفت متفاوت است ، All In One بودن این ویندوز به معنی داشتن تمامی ورژن های منتشر شده از ویندوز ۸ می باشد که در ادامه می توانید نام آن ها را مشاهده نمایید .

 

| نسخه اورجینال ۳۲ و ۶۴ بیتی به پست افزوده شد |

 

Windows 8 Pro دانلود نسخه نهایی ویندوز هشت Windows 8 All In One x86/x64



ادامه مطلب ...


لینک تماشا و دانلود رایگان ویدیو angry bird:

http://s2.picofile.com/file/7608474729/angry_bird_vagheh_ee.mp4.html



           

درباره وبلاگ


با سلام و خسته نباشید.این وبلاگ,اولین وبلاگی است که به شما امکانات بالا و رایگان میدهد.امیدوارم از این وبلاگ لذت برده باشید و هرچی بخواهید,در این وبلاگ به دست اورید!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود رایگان و آدرس metronom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 193014
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 193014
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1