دانلود رایگان از مترونوم 1

دانلود بازی FIFA 12 نهایت جذابیت در بازی فوتبال

همیشه یک سری بازی های ورزشی هستند که طبق زمان بندی ارائه شده از سوی شرکت سازنده به بازارها عرضه می شوند تا کاربران به صورت مجازی ورزش های خاصی نظیر ورزش محبوب فوتبال را تجربه کنند. یکی از محبوب ترین و در عین حال قدیمی ترین سری از بازی های رایانه ای که چند سالی است به عنوان بهترین بازی ورزشی جهان شناخته می شود EA FIFA نام دارد. FIFA که محصول شرکت EA جدی ترین رقیب PES محسوب می شود که البته در طول این چند ساله حتی بسیار موفق تر از رقیب خود بوده است. نسخه 2012 از این بازی جذاب در همان پیش نمایش توانست تمامی جوایز را درو کند و تمامی مجلات و کارشناسان و منتقدان اعلام کردند که FIFA 12 جز بهترین بازی های ورزشی بوده که تا به حال عرضه شده است. ورزشگاه ها به صورت کاملا طبیعی در این نسخه طراحی شده اند ، این طراحی آنقدر دقیق بوده که تمامی اجزای ورزشگاه ها دقیقا شبیه به آن چیزی است که در واقعیت وجود دارد ، حتی نوع لباس پوشیدن تماشاگران در ورزشگاه ها متفاوت است.
Game Play فوق العاده این بازی باعث شده تا کاربران جذب این بازی شوند ، گرافیک فوق العاده بهبود یافته و حرکات بازیکنان و دیگر اجزای بازی آنقدر جذاب شبیه سازی شده اند که کاربر احساس نخواهد کرد که در حال انجام بازی فوتبال به صورت مجازی است. اکثر لایسنس های معتبر لیگ های اروپایی و آمریکای جنوبی خریداری شده تا کاربران بتوانند جام های قهرمانی در پس از طی یک دوره بازی بالای سر ببرند. تاکتیک هر تیم با تیم دیگر متفاوت بوده و بازیکنان تکنیک های مختص به خود را دارند ؛ سیستم جدید پاس کاری در FIFA 12 کمک زیادی می کند تا کاربر به صورت دقیق تر به انجام بازی بپردازد ، هرچند کار سخت تر می شود اما جذابیت انجام بازی ها به صورت دو یا چند نفره افزایش پیدا خواهد کرد. افزایش و بهبود هوش مصنوعی در بازی فوق العاده احساس می شود ؛ دروازه بان ها ، مدافعان و دیگر اجزای بازی طوری طراحی شده اند تا کاربر با یک هوش مصنوعی قدرتمند به انجام بازی بپردازد. ما هم مانند بسیاری از سایت های دانلود فارسی زبان ترجیح دادیم نسخه کامل این بازی جذاب را برای شما عزیزان به صورت لینک مستقیم قرار دهیم تا شما پس از دانلود و نصب این بازی از FIFA 12 نهایت لذت را ببرید.


 

نام بازی: FIFA 2012
پلتفورم : PC
ژانر: ورزشی
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج اصلی
زبان:  English
ناشر: EA Sports
درجه بندی سنی : +3
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : دارد
حجم بازی : 6.32 گیگابایت



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:دانلود بازی,دانلود,بازی, :: 20:15
پدرام سماواتی

 

 

 

دانلود SolveigMM Video Splitter  برش ویدئوها به کلیپ های کوتاه تر

SolveigMM Video Splitter همانطور که از نامش هم پیداست نرم افزایست به منظور تکه تکه کردن ویدئوهای بلند به ویدئو کلیپ های کوتاه تر. این ابزار ساده اما کارآمد با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری کار ویرایش و Cut کردن ویدئوها را به ساده ترین شکل ممکن امکان پذیر می سازد. تنها چند کلیک ساده نیاز است تا کاربر بتواند آنچه در مورد ویرایش ساده فیلم ها مد نظرش است انجام دهد ؛ کیفیت بسیار بالا در ذخیره سازی بسته به انتخاب کاربر با توجه به فرمت و ابعاد مختلف ویدئو باعث شده دستان کاربر برای هماهنگی خروجی ها با سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل باز باشد.
پیش نمایش از تمامی عملکردهای کاربر هم امکان بسیار مفیدی است که با استفاده از آن می توان با دقت بیشتری به ویرایش پرداخت ضمن این که در وقت هم صرفه جویی خواهد شد. SolveigMM Video Splitter با توجه به حجم مناسبی که در مقابل قابلیت ها دارد می تواند ابزاری فوق العاده کارآمد باشد ؛ پس دانلود آن را به شما کاربران پیشنهاد می کنیم.


 

قابلیت های کلیدی نرم افزار SolveigMM Video Splitter v3.0:
- ویرایش ساده فیلم ها
- قابلیت Cut کردن بخش های مختلف یک ویدئو تنها با چند کلیک
- ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه
- سازگار با فرمت های مختلف صوتی و تصویری
- واسط کاربری جذاب و سهولت در استفاده از نرم افزار
- پیش نمایش از تمامی عملکردهای کاربر
- امکان اجرای همزمان چندین پروژه
- قابلیت چسباندن چند ویدئو کلیپ به یکدیگر
- سرعت بالای نرم افزار در انجام کارها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 


 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:دانلود,برنامه,دانلود, :: 20:7
پدرام سماواتی

 

دانلود Assassin's Creed : Revelations تجربه ای لذت بخش در افشای رازها

همه چیز آماده شده تا شما کاربران تیغ ها را از دستان خود بیرون کشیده و به مبارزه ای خون بار بروید. بالاخره پس از مدت ها انتظار جدیدترین نسخه از سری بازی های Assassin's Creed که شاید بتوان آن را با کیفیت ترین نمونه در 4 مدل قبلی نامید با نام Assassin's Creed : Revelations نیز منتشر گردید. از زمانی که اولین نسخه از این سری بازی ها به سبکی نو و جدید از سوی UbiSoft منتشر شد کاربران نمونه ای جدید از جنگ های قدیمی را مشاهده نمودند. جایی که شمشیر و تیغ ها جای تفنگ های مدرن را گرفت و حرکات زیبای نقش های اول در هر نسخه توانست کاربران زیادی را جذب خود نماید. داستان بسیار جذاب و کم نظیر هم مزید بر علت شد تا سه نسخه قبلی جز جذاب ترین بازی هایی باشند که تا به حال کاربران به خود دیده اند.
اما از این مقدمه ها که بگذریم به نکات مهم و کلیدی بازی میرسیم که در آن ازیو حالا حدودا 50 ساله شده و در ادامه نسخه Brotherhood به جنگ با دشمنان می پردازد تا بتواند راز نسل های گذشته خود را کشف نماید. همان ابزار و وسایل جنگی مانند شمشیرها ، تبرها ، خنجر های مخفی ، تیغ هایی که میان انگشتان مخفی کرده بود و بسیاری دیگر از ادوات را در این نسخه هم با خود به همراه آورده است. اما از نکات کلیدی بازی هم می توان به بهبود یافتن وضعیت گرافیکی و ترکیب بندی جالب تر رنگ ها در همه قسمت های بازی اشاره نمود ، رنگ لباس و چهره نقش اول بازی کاملا متفاوت شده است و همین برای جذاب تر شدن بازی کمک زیادی می کند ؛ دشمنان به شدت قوی تر شده اند و تنها کاربرانی در مقابل دشمنان موفق هستند که بتوانند با بهره گیری صحیح از جنگ افزارهای خود آن ها را از پای درآورند. کشورهای مختلف و شهرهای زیبا که با شبیه سازی بی نظیر آماده شده اند واقعا لذت یک بازی هیجان انگیز را به کاربران هدیه می دهند. همچنین در این نسخه هم کسانی هستند که مانند نسخه قبل در جنگ ها به کمک نقش اول بازی می آیند اما نکته مهم اینجاست که در این نسخه مدیریت و جنگ این یاری دهندگان بسیار آسان تر شده و آن ها کمک بیشتری به ازیو خواهند کرد.
نسخه رایانه ای این بازی هرچند با کمی تعویق اما بالاخره عرضه گردید و حالا فرصت خوبی است تا کاربران از انجام Assassin's Creed : Revelations نهایت لذت را ببرند. خوشحالیم آسان دانلودجز اولین سایت های فارسی زبانی است که نسخه رایانه ای این بازی جذاب را به کاربرانش هدیه می دهد. مطمئنا کسانی که نسخه های قبلی این بازی متفاوت از همه نظر را بازی کرده اند منتظرند تا ببیند آیا ازیو بازهم می تواند در مواجه با دشمنان پیروز بوده و به راز کشته شدن جدش دست پیدا کند یا خیر؟
 

نام بازی: Assassin's Creed : Revelations
پلتفورم : PC
ژانر: اکشن
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج اصلی
زبان: English
ناشر: UbiSoft
درجه بندی سنی : +17
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : دارد
حجم بازی : 7.89 گیگابایت

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی, :: 15:2
پدرام سماواتی

دانلود Angry Birds Rio 2011 نسخه جدید پرندگان خشمگین

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio  که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود. Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند.
این بازی در ابتدا آندرویدی که پس از سال ها بالاخره در سال 2011 به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه AngryBirds Rio است.

قابلیت های کلیدی بازی Angry Birds Rio :
- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
- انجام بازی در 225 مرحله مختلف
- گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
- مناسب برای سنین مختلف
- بدون نياز به نصب و قابل حمل بودن بازي
- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 14:55
پدرام سماواتی

نام خواننده:کارلو ونتی

کیفیت:خیلی خوب

نوع فرمت:Mp4+Flv

کالو ونتی,خواننده ی ارمنی,در سال 2010 شروع به اجرا اهنگ بسیار زیبا ایرانی می باشد.به نظر من حتما این اهنگ بسیار زیبا را دانلود کنید.

 



ادامه مطلب ...


           

نام بازی:Call of duty 6 modern warfer 2

پلنفرم:pc

سیستم مورد نیاز:Windows xp,2000,7,vista

RAM:256-512

سال تولید:2008

حجم:3.84+2.23 Mb

قابلیت انلاین:دارد

این بازی از بهترین بازی های سال 2008 می باشد.همچنین بازی call of duty 7-8 بزودی در این و بلاگ خواهیم گذاشت.این بازی در این و بلاگ حجم خوبی دارد.

توجه!((این بازی setup a و setup 1 دارد.شما باید همه ی فایل ها را دانلود کنید بر سی دی یا دی وی دی بریزید و سپس نصب کنید.در ضمن فایلی به نام online 1,2 ... برای انلاین شدن با دوستان ایرانی و خارجی می باشد.)).

 



ادامه مطلب ...


           

 

منبع : www.AsanDownload.com


گروه آسان دانلود اين دانلود منيجر قدرتمند را به شما پيشنهاد مي كند.
Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager:
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب ...


           

درباره وبلاگ


با سلام و خسته نباشید.این وبلاگ,اولین وبلاگی است که به شما امکانات بالا و رایگان میدهد.امیدوارم از این وبلاگ لذت برده باشید و هرچی بخواهید,در این وبلاگ به دست اورید!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود رایگان و آدرس metronom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 193034
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 193034
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1