دانلود رایگان از مترونوم 1
 

 

 

نام انیمیشن : ماداگاسکار ۳ ، Madagascar 3

ژانر : انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

مدت زمان : ۸۰ دقیقه

کیفیت : avi

جدیدترین قسمت ماداگاسکار که با عنوان Madagascar 3 : Europe’s Most Wanted و نیز اسم کوتاه شده ماداگاسکار ۳ شناخته میشود داستان همان شخصیت های دوقسمت قبل را نقل میکند که همچنان در حال تلاش برای بازگشت به باغ وحش نیویورک هستند و اینبار راهشان از اروپا میگذرد و ان ها در این راه وارد سیرکی میشوند و در تلاش برای ابقا و دوباره سازی این سیرک بر می آیند… شما هم اکنون میتوانید از metronom دانلود کنید!



ادامه مطلب ...


 

پچ نسخه 4 اضافه گردید.
PES Edit یکی از معتبرترین گروه هایی است که آبدیت ها یا به عبارت دیگر Patch های تکمیلی را برای بازی محبوب PES ارائه می کند. چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد ؛ برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود ؛ حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند. در حال حاضر Patch 4.0 عرضه گردیده که علاوه بر دارا بودن آبدیت رسمی Konami بسیاری از نقاط ضعف PES 2012 را برطرف کرده است. در زیر مواردی که در این نسخه مورد بازبینی قرار گرفته اند و از سوی گروه PES Edit معرفی شده است را می توانید مشاهده نمائید.
 

دانلود PESEdit 2012 Patch v4.0 - به روزرسانی PES 2012 


ادامه مطلب ...


 

 
دانلود Nitro PDF Pro v7.5.0.26 - نرم افزار مدیریت حرفه ای اسناد PDF

کمتر کاربری پیدا می شود که با فرمت بسیار معروف در زمینه کتاب ها و سندهای الکترونیکی یعنی پی دی اف آشنایی نداشته باشد. شکی در این مطلب نیست که این فرمت تبدیل به یک فرمت جهانی شده و تمام دنیا پی دی اف  را به عنوان فرمتی پیشرو در زمینه جابه جایی و مدیریت اسناد الکترونیکی خود پذیرفته اند.پی دی اف به دلایل متعدد است که توانسته اینقدر محبوب باشد و جای خود را به عنوان اولین انتخاب کاربران پیدا کند. پی دی اف مثل فرمت DOC و یا خیلی از فرمت های رایج دیگر نیست که به آسانی ساخته شود و یا حتی ویرایش گردد.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


با سلام و خسته نباشید.این وبلاگ,اولین وبلاگی است که به شما امکانات بالا و رایگان میدهد.امیدوارم از این وبلاگ لذت برده باشید و هرچی بخواهید,در این وبلاگ به دست اورید!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود رایگان و آدرس metronom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 193060
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 193060
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1