دانلود رایگان از مترونوم 1

Call-of-Duty-Strike-Team

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

اگر عاشق بازی های گرافیکی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Call of Duty®: Strike Team را از دست ندهید . سال ۲۰۲۰ فرا رسیده است . تنش ها در میان کشورهای ابرقدرت بالا رفته و هر کدام از این کشور ها خود را برای جنگ آماده می کنند . در میان جنگ و خونریزی ناگهان یک کشور بیگانه به صورت غافلگیرانه به آمریکا حمله می کند . ماموریت شما در این بازی این است تا با استفاده از مهارت خود دشمنان را از بین برده و عاملین این حمله را دستگیر کنید . با استفاده از سلاح ها و زره هایی که در تن دارید دشمنان خود را نابود کنید . دقت داشته باشید که برای از بین بردن دشمنان سلاح های قدرتمندی در اختیار شما قرار خواهد گرفت . اگر به سری بازی های ندای وظیفه علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به در دسترس بودن سلاح های نابود کننده ، گرافیک بسیار عالی ، سفارشی سازی سلاح ها ، در دسترس بودن حالت کمپین و وجود جلوه های صوتی بی نظیر اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن سلاح های ویران کننده

ارائه با گرافیک اچ دی بی نظیر

جلوه های صوتی بسیار عالی



ادامه مطلب ...


Despicable Me

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Despicable Me که برگرفته از فیلم خود می باشد ، یکی از بهترین و هیجانی ترین بازی های تولید شده برای دستگاه های اندرویدی محسوب می گردد . در این بازی ، شما باید با شخصی چابک ، زرنگ ، باهوش  و زرد رنگ به نام Gru آشنا شده و چالش های متنوعی را با او داشته باشید . پرش ، پرواز ، عبور از موانع  با جاخالی دادن ، جمع آوری موز ، بازیگوشی و شکست خائنان از ویژگی های اصلی این بازی محسوب می گردند. از لحظات غیر قابل پیش بینی در این بازی نهایت لذت را ببرید . لازم به ذکر است که این بازی توسط شرکت Gameloft ساخته شده و بدون شک یکی از گرافیکی ترین بازی ها می باشد .

ویژگی های اصلی:

گرافیک منحصر به فرد بازی

تجربه انیمیشن های سفارشی

کسب امتیاز های متعدد

دعوا با رئیس ها

جمع آوری موز

 

تغییرات نسخه اخیر:

پرش ، عبور از موانع و گول زدن افراد در محیط های جدید

بیش از ۱۵۰ ماموریت و دستاورد جدید

امکان تفریح بیشتر در این نسخه



ادامه مطلب ...


Motor-Town-Soul-of-the-Machine

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Motor Town:Soul of the Machine شما در نقش یک خبرنگار ماهر بوده که بایستی با یک مخترع عجیب و غریب که معتقد است خودرو دارای روح است مصاحبه کنید . در خیابان های شهر به جستجو پرداخته و این مخترع را پیدا کنید . اما مراقب باشید ، زیرا این مخترع ممکن است به صورت روح ظاهر شود . تمام تلاش و توانایی خود را به کار برده و معماهای این بازی هیجان انگیز را حل نمایید . همچنین لازم به ذکر است که شما در این بازی با ارواح متعددی رو به رو خواهید شد .

ویژگی های اصلی:

حل پازل های موجود در بازی

رو به رو شدن با ارواح متعدد

وجود ۱۰ شی پنهان



ادامه مطلب ...


پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Wreck-it Ralph  یک بازی اکشن و فانتزی برای سیستم عامل اندروید می باشد که ماجرایش درست به مانند فیلم آن است. در این بازی، شما قصد دارید تا یک قهرمان باشید، اما برای این قهرمانی باید بهای سنگینی را بپردازید. با استفاده از سحر و جادو باید نیروی خود را تحکیم ببخشید. برای قهرمانی باید تمام شهر را بر هم بریزید. لازم به ذکر است که شما باید از سایر دوستان خود نیز محافظت کنید

ویژگی های اصلی:

بسیار هیجان انگیز

الهام گرفته از فیلم اصلی

امکان افزایش سرعت



ادامه مطلب ...


نرم افزاری بسیار نام آشنا در زمینه پخش موزیک و فیلم و ویدیو می باشد و با توجه به دیگر امکاناتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد ، اکثر کاربران بعد از نصب ویندوز یکی از اولین نرم افزارهایی که نصب می نمایند JetAudio خواهد بود. این نرم افزار در زمینه پخش و نمایش فایل های مالتی مدیا (صوتی و تصویری) بسیار کامل است و با پشتیبانی از اکثر فرمت های معمول دنیای فایل های چند رسانه ای بدون هیچ مشکلی را برای کاربران به وجود نخواهد آورد. ظاهری زیبا و کاربرد پذیر در کنار قابلیت نمایش دادن زیرنویس های فارسی برای ویدیو و امکانات فراوان از JetAudio نرم افزاری محبوب ساخته است. قابلیت تبدیل فرمت های ویدیویی و صوتی به یکدیگر از دیگر امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود. به طوری که نرم افزار میتواند به راحتی و با امکانات و جزئیات فراوان ویدیوها و فایل های صوتی را به یکدیگر تبدیل نماید. تنظیمات کیفیت صدا و تصویر نیز به سادگی امکان پذیر است. قابلیت rip نمودن سی دی های صوتی در کنار قابلیت رایت سی دی های صوتی نیز از جمله امکانات تکمیلی نرم افزار است. قابلیت های ضبط و میکس صدا و همچنین بریدن قسمت های دلخواه صدا و صوت و همچنین قابلیت ویرایش تگ ها از امکانات پخش صوتی نرم افزار JetAudio می باشد.



ادامه مطلب ...


ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 6.0.306.0 Final - همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

 

ESET NOD32 6 نسخه نهایی آنتی ویروس محبوب ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 6.0.306.0 Final x86/x64

 



ادامه مطلب ...


پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۲٫۸ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 2.8



ادامه مطلب ...


دانلود THE GIANT Piano KONTAKT - نرم افزار حرفه ای شبیه ساز پیانو

پیانو را به این دلیل که محدوده گسترده ای از اصوات را تولید می کند به عنوان مادر ساز ها و کامل ترین آن ها می نامند که برای خرید مدل های حرفه ای آن باید قیمت بالایی پرداخته شود. پیانو یکی از سازهای صفحه‌کلیددار و مشهورترین آن‌ها است. صدای پیانو در اثر برخورد چکش‌هایی با سیم‌های آن تولید می‌شود. این چکش‌ها در اثر فشرده‌شدن کلیدها (کلاویه‌ها) به حرکت در می‌آیند. سیم‌های پیانو به صفحه‌ای موسوم به «صفحهٔ صدا» متصل شده‌اند که نقش تقویت‌کنندهٔ صدای آن‌ها را دارد. پیانو در شکل فعلی‌اش بیش از هفت اکتاو دارد و قادر به تولید فرکانس‌هایی از حدود ۲۰ تا ۵۰۰۰ هرتز می‌باشد، در حالی که در مقام مقایسه ساز ویولن تنها قادر به تولید کمتر از چهار اکتاو و بهترین خواننده‌ها تنها قادر به خواندن کمتر از سه اکتاو صدا هستند.
THE GIANT Piano KONTAKT نرم افزار معروف کمپانی Native Instruments، ابزار قدرتمند و منحصر به فردی است که با محیط غنی و حرفه ای خود یک پیانوی عظیم را شبیه سازی کرده و در اختیار شما قرار می دهد.

اساس اصلی طراحی این نرم افزار بر پایه ی پیانوی Klavins مدل 370i می باشد. THE GIANT در حقیقت دو ابزار در یک نرم افزار است، به طوری که یک ابزار جداگانه در کنار پیانوی اصلی به طور مؤثر یک irresistible playground را برای طراحی صدا و افکت های دراماتیک ارائه می دهد. این نرم افزار با شبیه سازی دقیق چکش‌های پیانو، قادر به تولید فرکانس‌هایی از حدود ۲۰ تا ۵۰۰۰ هرتز می ‌باشد.



ادامه مطلب ...


دانلود نمونه سوالات پایانی دروس عمومی پیام نور + پاسخ

دانلود نمونه سوالات امتحانات پایانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور تمامی رشته ها + پاسخ

نرم افزاری که پیش روی شما قرار دارد، مجموعه ی نسبتا کاملی از نمونه سوالات امتحانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور در ترم های اخیر می‌باشد که توسط گروه ۲ قدم جمع آوری گشته و به صورت کاملا رایگان در اختیار دانشجویان گرامی دانشگاه پیام نور قرار داده است. اکثر سوالاتی که درون نرم افزار وجود دارد دارای پاسخ می باشند و دانشجویان گرامی می توانند پاسخ خود را با کلید سوالات بسنجند. ما تمام سعی خود جهت رفع مشکلات نرم افزار و همچین نمونه سوالات و پاسخ آن به کار گرفته ایم و پیشاپیش از تمامی عیوبی که ممکن از در نرم افزار رخ دهد غذرخواهی می‌نماییم.

دروسی که نمونه سوالات امتحانی آنها در این نرم افزار قرار داده شده اند عبارتند از:
-    اندیشه اسلامی ۱
-    اندیشه اسلامی ۲
-    آئین زندگی (اخلاق کاربردی)
-    اخلاق اسلامی (مبانی و مفاهیم)
-    فلسفه اخلاق (با تکیه بر مباحث تربیتی)
-    آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
-    انقلاب اسلامی ایران
-    اندیشه سیاسی امام خمینی(ره)
-    فرهنگ و تمدن اسلام و ایران
-    تفسیر موضوعی قرآن
-    تفسیر موضوعی نهج البلاغه
-    فارسی عمومی
-    زبان خارجه عمومی
-    تربیت بدنی ۱
-    تربیت بدنی ۲
-    جمعیت و تنظیم خانواده
-    آشنایی با دفاع مقدس
-    مبانی کار آفرینی



ادامه مطلب ...


دانلود بازی The Sims 3 Supernatural 2012 با لینک مستقیم + کرک

 

دانلود The Sims 3 Supernatural 2012 با لینک مستقیم

 

*** افزودنی جدید Sims 3 – نسخه کامل با کرک معتبر FLT***

 

بازی The Sims 3 Supernatural به بازیکنان امکان ساخت گرگینه (شخصى که تبدیل به گرگ شده باشد) ، پری، جادوگر و شخصیت های خون آشام را داده و آنها می توانند شخصیت های خود را با انواع مو، لباس و دیگر لوازم تغییر دهند. مثلا می توانند برای گرگینه ها، موی بدن مختلف انتخاب کنند یا برای پری های افسانه ای ، بال های زیبا قرار دهند. در حین اینکه The Sims 3 Supernatural را بازی می کنید می توانید قابلیت های جدید ، مهارت ها، تعامل ها و رابطه های مختلف را کشف کنید و گیم پلی بازی را توسعه دهید. پیر شدن ومپایرها و پریان، مسابقات جادوگری برای ساحران و دیگر گیم پلی های جالب را در این بازی تجربه خواهید کرد.



ادامه مطلب ...


دانلود بازی Sims 3 با لینک مستقیم + کرک + تمامی افزودنی ها

 

 Sims 3 با لینک مستقیم + کرک + تمامی افزودنی ها با حجم کلی ۴۰GB

 


                                              *** بروز شده در تاریخ ۲۶ شهریور ۹۰ ***

 

The Sims 3. بازیه بعدی ای که یکی از پر طرفدارترین سری از بازی های کامپیوتری در ۱۰ سال گذشته است.
سری ای از بازی ها که همه چیز را در رابطه با لذت از زندگی , دوست داشتن , کار و تمام چیز های پر اهمیت زندگی را دارد. ما این بازی را در حد زیادی بازی کردیم و خبر هایی هم درباره ی خصوصیات بازی داریم.
The Sims 3 اختیارات بسیار زیادی در Customization option نسبت به The Sims 2 پیدا کرده است.قسمت Create – A – Sim برای ساخت کاراکتر ها بسیار رشد پیدا کرده و بهتر شده است , در این قسمت ۵ قلم از مهم ترین چیزها ارائه شده است : مقدمات ساخت کاراکتر , مو , چهره , لباس ها و خصوصیات کاراکتر.
مقدمه ی ساخت کاراکتر تشکیل میشه از ۶ مرحله از عمر ( در مقابل ۵ مرحله از عمر در The Sims 2 ) که شامل : کودک نو پا , بچه , نوجوان , جوان بالغ , بزرگسال و پیر . سیمز های جوان تر انتخاب های بیشتری نسبت به پیر تر ها در Option خصوصیات فردی دارند.
همچنین در این قسمت امکانات بسیار زیادی برای رنگ صورت و چهره و پوست گزاشته شده است ( از قبیل روشن , تیره و Swarthy که در رنگ هایه آبی , قرمز و سبز هست اگر شما می خواهید کاراکتری طراحی کنید که به بیگانه ها یا هیولاهایه فیلم ها شبیه باشد بهتر است Swarthy را انتخاب کنید ) و امکاناتی هم برای انتخاب قد کاراکتر در نظر گرفته شده است که این هم به میزان چاقی آن فرد و اندام او بستگی دارد…

 

 

 

امکانات از پیش تنظیم شده ی زیادی برای موها و سبک آن ها در نظر گرفته شده است و شما می توانید آن ها را انتخاب کنید ( می توانید از لوازم متنوعی هم برای موی خود استفاده کنید از قبیل کلاه بیسبال , کلاه لبه دار و کلاه های دوچرخه سواری و … ). لایه های رنگ موهای کاراکترتان کاملا قابل تنظیم است مثل رنگ اصلی , رنگ ریشه ی مو , رنگ نوک موها و هایلایت های آن.
Panel های چهره با شما توانایی آن را می دهد که بتوانید شکل صورت و سر را سفارشی و خودتان درست کنید ( یا از صورت های از پیش تنظیم شده استفاده کنید ) اضافه بر آن می توانید شکل چشم و رنگ آن , شکل دماغ , شکل لب ها و رنگ آن همچنین چیز های دیگری مانند خال و لکه های صورت , و وسایل آرایش رنگی برای سایه چشم , ماتیک لب و رنگ صورت استفاده کنید. می توانید تمام این چیز ها را از چهره های از قبل تنظیم شده استفاده کنید که تنوع آن ها در رنگ و چره بسیار زیاد است.
منوی لباس ها همانطور که از قبل پیش بینی می شد پر از لباس های آماده برای لباس های روزانه , لباس های رسمی , لباس خواب , لباس ورزشی و لباس شنا و مهم تر از همه این ها توانایی انتخاب لباس برای قسمت بالا و پایین بدن است. همه را می توان به وسیله ی رنگ یا استفاده از امکان جدید بازی یعنی سیستم Create – A – Style , که این به شما امکان سفارشی کردن رنگ یا الگوی رنگ , ذخیره آن , شیر کردن آن به دوستانتان و گذاشتن آن به هرچیزی که می توان برای آن به کار برد از قبیل لباس های کاراکتر , صندلی های اتاق نشیمن , کاغذ دیواری , فرش ( Carpet ) و رنگ ماشین میدهد , سفارشی کرد.
منوی خصوصیات کاراکتر در The Sims 3 کاملا از نو ساخته شده است. که دیگر شامل چه غذاهایی یا چه رنگ هایی یا چه آهنگ هایی سیمزتان دوست دارد نمی شود. اما بزار بیشتر درباره ی سیستم ویژگی های کاراکتر ها صحبت کنیم , که کاملا با سیستم The Sims 2 فرق دارد . The Sims 3 به شما امکان آن را میدهد تا با بیش از ۶۰ ویژگی , ویژگی های دلخواه خود را برای هر کاراکتر انتخاب کنید.
کودکان نوپا فقط با ۲ ویژگی شروع می کنند , بچه ها با ۳ ویژگی , نوجوانان با ۴ ویژگی و جوانان بالغ حداکثر ویژگی ها را دارد که ۵ تا است. 



ادامه مطلب ...


           

Madagascar 3 Europes Most Wanted (2012) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور وبلاگ|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

Madagascar 3 دانلود دوبله فارسی انیمیشن ماداگاسکار ۳ Madagascar 3 :Europes Most Wanted

 

نام انیمیشن: Madagascar 3 :Europes Most Wanted

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم: ۶۸۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: جدیدترین قسمت ماداگاسکار که با عنوان Madagascar 3 : Europe’s Most Wanted و نیز اسم کوتاه شده ماداگاسکار ۳ شناخته میشود داستان همان شخصیت های دوقسمت قبل را نقل میکند که همچنان در حال تلاش برای بازگشت به باغ وحش نیویورک هستند و اینبار راهشان از اروپا میگذرد و ان ها در این راه وارد سیرکی میشوند و در تلاش برای ابقا و دوباره سازی این سیرک بر می آیند..



ادامه مطلب ...


ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه به صورت اورجینال می باشد و با نسخه ی که چند مدت قبل لو رفت متفاوت است ، All In One بودن این ویندوز به معنی داشتن تمامی ورژن های منتشر شده از ویندوز ۸ می باشد که در ادامه می توانید نام آن ها را مشاهده نمایید .

 

| نسخه اورجینال ۳۲ و ۶۴ بیتی به پست افزوده شد |

 

Windows 8 Pro دانلود نسخه نهایی ویندوز هشت Windows 8 All In One x86/x64



ادامه مطلب ...


لینک تماشا و دانلود رایگان ویدیو angry bird:

http://s2.picofile.com/file/7608474729/angry_bird_vagheh_ee.mp4.html



           
 دانلود بازی Assassins Creed III

|به همراه فایل PDF آموزش کرک کردن تضمینی بازی ، نسخه ی ENGLISH|
|آپدیت شماره ی 1.01 به پست اضافه شد |
|نسخه ی بلک باکس به پست اضافه شد| 

نام بازی: Assassins Creed III
پلتفورم : PC
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Ubisoft Montreal, Ubisoft Annecy
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
 

یکی از نکات جالبی که می توان درباره Assassin's Creed III به آن اشاره کرد، این است که قهرمان بازی می تواند به شکلی بسیار خوب از محیط اطرافش استفاده کند. شرایط آب و هوا در بازی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و طبیعت در پیشبرد بازی کمک زیادی به بازیکنان خواهند کرد. همچنین حیوانات وحشی هم دیگر دشمنانی هستند که باید با آن ها مبارزه کنید. کانر کنوی (Connor Kenway) یک قاتل است، اما طبیعت وحشی بازی نشان می دهد که قاتلی ماهرتر از کانر است. کانر در دنیای این بازی کارهای زیادی می کند و حرکات مختلفی انجام می دهد. البته دنیای این بازی، سرزمین اجدادی اوست و به همین دلیل او می داند که به چه صورت باید در این شرایط نجات پیدا کرد.
دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, :: 22:43
پدرام سماواتی

 لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

 

Call Of Duty Black Ops II-SKIDROW | 14.3 GB

|کرک جدید بازی با نام SKIDROW CrackFix به پست افزوده شد|

 

 

 دانلود بازی Call of Duty: Black Ops II سربازان فوق پیشرفته

 



ادامه مطلب ...


           

 Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود. 

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager v6.12 Build 25

 



ادامه مطلب ...


 Foxit Advanced PDF Editor نرم افزاری حرفه ای و کامل جهت کار با فایل های پی دی اف است. این نرم افزار تمامی امکانات ساخت ، ویرایش ، نمایش و تبدیل فایل های pdf را در خود جای داده است که اگر میخواهید به صورت جزئی آنها را بررسی کنید به ادامه مطلب بروید. اما به طور اختصار باید گفت در زمینه ویرایش فایل های pdf نرم افزار همانند نرم افزار word تمامی امکانات را جهت ویرایش فراهم آورده و گویی که کاربر در حال ویرایش یک متن در نرم افزار word است. ویرایش پارگراف ها و تغییر فونت ها و حذف یا اضافه کردن اشیاء و عکس و… . در زمینه ساخت و تبدیل فایل های pdf ، این نرم افزار توانایی این را دارد تا بیش از ۲۰۰ فرمت اسناد که مسلما فایل های نرم افزار آفیس و عکس ها و صفحات html و… جز آنها هستند را به صورت pdf تبدیل کند و از انها یک فایل pdf بسازد. ادغام چندین فایل pdf و همچنین برداشتن  و حذف صفحاتی از داخل یک فایل pdf دیگر نیز در زمره توانایی های نرم افزار قرار دارد. برای قابلیت های جزئی تر به ادامه مطلب بروید. 

 

Foxit PDF editor نرم افزار حرفه ای و کامل پی دی اف Foxit Advanced PDF Editor 3.00

 



ادامه مطلب ...


بازی زیبا و گرافیکی ETERNITY WARRIORS 2 v1.0

ETERNITY WARRIORS 2 یک بازی استراتژی زیبا با گرافیک بالا می باشد که به تازگی برای اندروید عرضه شده است! در این بازی زیبا شما باید رهبری یک جنگ بزرگ را بر عهده بگیرید دشمنان خود را نابود و به هدف اصلی خود برسید! بازی از محیط جذاب و گرافیک بالایی برخوردار می باشد! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!



ادامه مطلب ...


پیش نیاز :‌ اندروید ۱٫۶ و بالاتر

به جزیره Rikon خوش آمد . شما هنگامی که در یک جزیره زندانی شده اید چه کاری انجام خواهید داد ؟ برای فرار تلاش می کنید یا انتظار رسیدن مرگ را می کشید ؟ انتخاب با شماست .

Escape From Rikon یک بازی اکشن سریع در سبک فرار می باشد که با گرافیک بسیار زیبا  خود ، توانسته به یکی از بهترین های این ژانر تبدیل شود . افزون بر گرافیک و البته گیم پلی بازی ، صداها و موزیک پشت زمینه آن نیز بر جذابیتش افزوده است .
برای کنترل بازی نیز کافیست گوشی خود را به چپ و راست بچرخانید . از جمع کردن سکه ها نیز به هیچ وجه غافل نشوید !



ادامه مطلب ...


پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Jetpack Joyride یک بازی زیبا و جذاب است که آغاز کردن آن چند ثانیه بیشتر طول نخواهد کشید اما ساعت ها شما را به خود سرگرم می سازد . جت پک خود را برداشته و ماجراجویی آسمانی تان را شروع کنید . در این بازی شما نقش Barry که یک قهرمان می باشد را بر عهده گرفته و به آزمایشگاه مخفی دانشمندان شرور رفته و آنها را از انجام کارهای شیطانی بازدارید .

 



ادامه مطلب ...


 
 
دانلود ooVoo v3.5.3.17 - پیام رسان با قابلیت چت صوتی و تصویری

کاربرانی که با اینترنت و پیام رسان ها سروکار دارند حتما با قابلیت های Skype آشنایی دارند. نرم افزاری که امکان چت صوتی و تصویری را با بهترین امکانات به کاربران ارائه می دهد. سلیقه کاربران همیشه یک جور نیست و همه Skype را نمی پسندند به همین دلیل ما قصد معرفی نرم افزاری جدید را داریم که به همان سبک Skype عمل می کند. ooVoo نام محصولی جدید برای ارتباطات صوتی و تصویری در بستر اینترنت است.



ادامه مطلب ...


 

 

 

نام انیمیشن : ماداگاسکار ۳ ، Madagascar 3

ژانر : انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

مدت زمان : ۸۰ دقیقه

کیفیت : avi

جدیدترین قسمت ماداگاسکار که با عنوان Madagascar 3 : Europe’s Most Wanted و نیز اسم کوتاه شده ماداگاسکار ۳ شناخته میشود داستان همان شخصیت های دوقسمت قبل را نقل میکند که همچنان در حال تلاش برای بازگشت به باغ وحش نیویورک هستند و اینبار راهشان از اروپا میگذرد و ان ها در این راه وارد سیرکی میشوند و در تلاش برای ابقا و دوباره سازی این سیرک بر می آیند… شما هم اکنون میتوانید از metronom دانلود کنید!



ادامه مطلب ...


 

پچ نسخه 4 اضافه گردید.
PES Edit یکی از معتبرترین گروه هایی است که آبدیت ها یا به عبارت دیگر Patch های تکمیلی را برای بازی محبوب PES ارائه می کند. چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد ؛ برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود ؛ حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند. در حال حاضر Patch 4.0 عرضه گردیده که علاوه بر دارا بودن آبدیت رسمی Konami بسیاری از نقاط ضعف PES 2012 را برطرف کرده است. در زیر مواردی که در این نسخه مورد بازبینی قرار گرفته اند و از سوی گروه PES Edit معرفی شده است را می توانید مشاهده نمائید.
 

دانلود PESEdit 2012 Patch v4.0 - به روزرسانی PES 2012 


ادامه مطلب ...


 

 
دانلود Nitro PDF Pro v7.5.0.26 - نرم افزار مدیریت حرفه ای اسناد PDF

کمتر کاربری پیدا می شود که با فرمت بسیار معروف در زمینه کتاب ها و سندهای الکترونیکی یعنی پی دی اف آشنایی نداشته باشد. شکی در این مطلب نیست که این فرمت تبدیل به یک فرمت جهانی شده و تمام دنیا پی دی اف  را به عنوان فرمتی پیشرو در زمینه جابه جایی و مدیریت اسناد الکترونیکی خود پذیرفته اند.پی دی اف به دلایل متعدد است که توانسته اینقدر محبوب باشد و جای خود را به عنوان اولین انتخاب کاربران پیدا کند. پی دی اف مثل فرمت DOC و یا خیلی از فرمت های رایج دیگر نیست که به آسانی ساخته شود و یا حتی ویرایش گردد.



ادامه مطلب ...


ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت (تاریخ ۱۵٫۰۶٫۲۰۱۲) آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود Windows 7 Ultimate SP1 x86-x64 ، آپدیت شده June 2012 |

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 Integrated June 2012



ادامه مطلب ...


مجموعه ۵۵ والپپر از زیباترین خودرو های دنیا با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

55 Beautiful Cars HD Wallpapers2 مجموعه ٥٥ والپپر از زيباترين خودرو هاي دنيا



ادامه مطلب ...


TrustPort Antivirus یک آنتی ویروس فوق العاده قدرتمد می باشد که می تواند در برار انتشار میلیون ها تهدید اینترنتی مانند ویروس ها، کرم ها، نرم افزار های جاسوسی و تروجان ها مقاومت به عمل آورد. تمامی نرم افزار های شرکت TrustPort که شامل آنتی ویروس قدرتمند آن نیز می باشد، علاوه بر دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد امنیتی خود، از تکنولوژی دو آنتی ویروس معروف AVG و BitDefender نیز استفاده می کند. با استفاده از این نرم افزار تمامی برنامه هایی که اجرا می شوند و تمامی فایل های که به صورت اجرا شده باز هستند برای پاکسازی از ویروس اسکن می شود.  

 

TrustPort Antivirus آنتي ويروس قدرتمند تروست Trustport Antivirus 2013 v13.0.0.5060 Final

 



ادامه مطلب ...


والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع گل را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۲۸۰X1024 آماده شده اند .

 

Flowers Wallpapers مجموعه 100 والپيپر زيبا از گل ها Flowers Wallpapers

 



ادامه مطلب ...


بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی ، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۶ گیگابایت به پست افزوده شد|

 

spec ops the line cover دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC

 

dvd دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 



ادامه مطلب ...


Test Drive: Ferrari Racing Legend – این بازی یازدهمین بازی از سری Test Drive میباشد که ساخته شده است که سازنده‌ی آن استدیو Slightly Mad Studios که Need for Speed: Shift را با همکاری EA ساخته بود ،‌است .ناشر بازی کمپانی نام اشنای Atari است . در نسخه های قبلی سبک بازی open world sandbox بازگشت به سبک arcade racing همانطور که بازی Test Drive 6 اینطور بود و یک spin-off باشد. افسانه فراری بر روی تاریخچه اتومبیلهای فراری متمرکز است و مسابقات : Formula One , rally racing و GT .بیش از ۵۰ اتومبیل از نوع فراری در بازی وجود خواهد داشت و همه انها به صورت کامل چه از داخل چه از خارج طراحی شده اند و حتی افکتهای خسارت انها نیز بخوبی طراحی شده اند.گیم پلی بازی مثل سریهای گذشته خواهد بود با کمی تغییر مانند نسخه های Test Drive 2 و شبیه به Test Drive 6 هست اما Slightly Mad Studios بخشهایی را الهام خواهد گرفت ، سازنده بازی سعی دارد با الهام از بازی NFS مدلهای dynami و افکتهای تخریب را نیز در بازی بنمایش بگذارد .

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Test Drive Ferrari Racing Legends دانلود بازي Test Drive: Ferrari Racing Legends براي XBOX360



ادامه مطلب ...


 

Chicken Little (2005) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

chicken little دانلود دوبله فارسي انيميشن جوجه كوچولو Chicken Little 2005

نام انیمیشن: Chicken Little – جوجه کوچولو

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۵

مدت زمان: ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم: ۵۳۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: موضوع کلی داستان در مورد جوجه ای است که در ابتدا فیلم با موجودات فضایی برخورد می کند. ولی چون مدرکی برای اثبات حرف یا حقانیت خود ندارد، تحقیر شده و مورد تمسخر قرار می گیرد. ولی در انتهای ماجرا و زمانی که فضایی ها به زمین حمله می کنند، اوست که منجی زمین شده و همه را نجات می دهد. در ابتدا فیلم جوجه کوچولو ناقوس کلیسا را بعنوان هشدار برای مردم شهر به صدا در می آورد. انگار او از حادثه ای در آینده خبر دارد که فقط خود او میداند و برای دیگران غیر قابل باور است. و این کار او شهر را بهم می ریزد و این بهم ریختگی بسیار بزرگ، سریع و عجیب می باشد…

 



ادامه مطلب ...


 

مجموعه ۵۰ والپپر جدید و با کیفیت از طبیعت با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

50 Excelent Landscapes HD Wallpapers 2 مجموعه 50 والپپر جديد و با كيفيت از طبيعت



ادامه مطلب ...


Xpango
Create an Account Today
   

A friend has invited you to join Xpango!

Your friend Bob would like to tell you about how YOU can own the latest Mobile Phones, Gaming Consoles, MP3 Players, HDTVs and more - for FREE!

Bob has joined over 2 million others by registering with Xpango.com and has invited you to join too!

Perhaps you would like the latest Apple iPhone, Xbox 360, Apple iPad, or an HDTV? The choice is yours!

Xpango have delivered thousands of gadgets to members
worldwide - Get your's NOW!

Read More
  Business Tips   Live Style   Events  
 

Meet Bob, and learn how Xpango works...

 

Free delivery of your gift world-wide

 

Thousands of gifts sent,
watch member videos

 


اموزش خصوصی پیانو و ارگ                                 100% تضمین

اموزش پیانو برای سنین 7 الی 30 سال می باشد...

برای اطلاع بیشتر ادامه ی مطلب مراجعه کنید!



ادامه مطلب ...


Angry Birds Space v1.1.0 – جنگ همچنان ادامه دارد ! بعد از دزدی های خوک ها از تخم مرغ های پرندگان عصبانی ، ناگهان این پرندگان عصبانی خود را در یک نبردی در سرتاسر کهکشان می یابند ، که با خوک های فضایی محاصره شده اند. خوشبختانه پرندگان خشمگین دارای نیروهای ماورای طبیعه خود هنوز هم هستند و از آن استفاده میکنند… بازی پرندگان خشمگین در فضا شما را به ماجراجویی جدیدی در سیاره های مختلف منظومه شمسی و در جاذبه صفر دعوت می کند که شما را به یک بازی چشم نواز تا خرابی های ناگهانی سازه های خوکی دعوت می کند.

Angry Birds Space v1.0 iphone دانلود بازي Angry Birds Space v1.1.0 براي PC

 



ادامه مطلب ...


Wild Tiger Man Of Africa The Mating Game HDTVRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

tiger man of africa cover دانلود مستند Wild Tiger Man Of Africa The Mating Game 2012

 

نام مستند:  Wild Tiger Man Of Africa The Mating Game – ببر وحشی : پادشاه افریقا

سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۵ دقیقه
حجم: ۳۱۱ مگابایت
کیفیت: HDTVRip

Amazon

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : فیلم ساز معروف افریقای جنوبی John Varty چیزی حدود ۴۰ سال از زندگی خود را صرف عکاسی و فیلم برداری از زندگی گربه سانان عظیم کرده است. حال او دوباره دست به کار شده و مستندی درباره زندگی ببرها می سازد. در این مستند او می خواهد طریقه آشنایی و دوستی ۲ ببر جدید را به خانواده ببرها به تصویر بکشد و …

 



ادامه مطلب ...


تمامی نت های موسیقی مخصوص پیانو,اصل هستند.نت های موسیقی مخصوص پیانو با کلیک بر روی اسم می توانید نت کامل هر اهنگی که بخواهید دانلود کنید.فرمت نت های موسیقی JPG می باشد.شما می توانید جدیدترین ها رو در ادامه ی مطلب ببینید و دانلود کنید.



ادامه مطلب ...


AfterFocus نرم افزاری فوق العاده برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۰ و بالاتر می باشد.  با نرم افزار AfterFocus میتوانید بصورت حرفه ای همانند دوربین های DSLR عکس برداری نمایید. این نرم افزار با انتخاب منطقه ترمرکز (فوکوس) عکس بسیار زیبایی می گیرد. با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلترهای حرفه ای به عکس خود بیافزایید و پس زمینه عکس را بصورت حرفه ای در بیاورید. این نرم افزار با فوکوس پیشرفته و خودکار خود پس زمینه ای با اثر تار می دهد و عکس شما را به واقعیت تبدیل می سازد.

 

AfterFocus عکاسی حرفه ای توسط AfterFocus 1.1.0   اندروید



ادامه مطلب ...


بازی Risen 2 برمبنای تکنیکی متفاوت ، با امکاناتی گسترده ، داستان و شخصیت های جدیدی درپی موفقیت نسخه محبوب پیشین خود در سبک RPG بازمی گردد .سال ها بعد از پایان داستان سری اول این بازی، تیتان های خشمگین دنیا را به ویرانی کشانده و زندگی انسان ها را در معرض انقراض قرار داده اند. متعاقبا ، مخلوقات عظیم الجثه نیز از اعماق آب دریاها برخواسته اند و به تمام مناطق ساحلی حمله کرده اند.قهرمان ما، هم اکنون عضوی مذهبی است که برای کشف چگونگی توقف آشوبی که توسط این موجودات ایجاد شده است، مامور شده است. ماموریت او با شایعاتی مبنی بر اینکه دزدان دریایی تنها کسانی هستند که روش رهایی همیشگی از شر این موجودات عظیم الجثه را می دانند، آغاز می شود. این دزدان دریایی می دانند که چطور باید از شر این موجودات و محدوده خطر آنها خلاص شد. تم بازی کاملا جدید و بر اساس سبک دزدان دریایی است. Risen 2: Dark Waters توانسته مکانیک گیم پلی RPG  کلاسیک و محبوب Risen اصلی را با یک تم جدید و تم جزیره های محلی ترکیب کند. این بازی امکانات بسیار برتر و تاثیر گذارتری نسبت به نسخه اول دارد. Risen 2: Dark Waters ضمن حفظ تمامی ویژگی های خوب نسخه قبلی ، این امکان را برای بازیکنان فراهم کرده که در چالش های مختلف بر اساس تصمیم خودشان دنیای بازی را شکل دهند. این انتخاب ها می تواند مسیرهای جدید، امکانات و مهارت های مختلفی را برای شخصیت اصلی باز گشاید. شما از هم اکنون می توانید نسخه نهایی SKIDROW این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

risen 2 dark watres cover small دانلود بازی Risen 2 Dark Waters برای PC

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

درباره وبلاگ


با سلام و خسته نباشید.این وبلاگ,اولین وبلاگی است که به شما امکانات بالا و رایگان میدهد.امیدوارم از این وبلاگ لذت برده باشید و هرچی بخواهید,در این وبلاگ به دست اورید!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود رایگان و آدرس metronom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 193090
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 193090
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1