دانلود رایگان از مترونوم 1

بازی زیبا و گرافیکی ETERNITY WARRIORS 2 v1.0

ETERNITY WARRIORS 2 یک بازی استراتژی زیبا با گرافیک بالا می باشد که به تازگی برای اندروید عرضه شده است! در این بازی زیبا شما باید رهبری یک جنگ بزرگ را بر عهده بگیرید دشمنان خود را نابود و به هدف اصلی خود برسید! بازی از محیط جذاب و گرافیک بالایی برخوردار می باشد! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!



ادامه مطلب ...


پیش نیاز :‌ اندروید ۱٫۶ و بالاتر

به جزیره Rikon خوش آمد . شما هنگامی که در یک جزیره زندانی شده اید چه کاری انجام خواهید داد ؟ برای فرار تلاش می کنید یا انتظار رسیدن مرگ را می کشید ؟ انتخاب با شماست .

Escape From Rikon یک بازی اکشن سریع در سبک فرار می باشد که با گرافیک بسیار زیبا  خود ، توانسته به یکی از بهترین های این ژانر تبدیل شود . افزون بر گرافیک و البته گیم پلی بازی ، صداها و موزیک پشت زمینه آن نیز بر جذابیتش افزوده است .
برای کنترل بازی نیز کافیست گوشی خود را به چپ و راست بچرخانید . از جمع کردن سکه ها نیز به هیچ وجه غافل نشوید !



ادامه مطلب ...


پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Jetpack Joyride یک بازی زیبا و جذاب است که آغاز کردن آن چند ثانیه بیشتر طول نخواهد کشید اما ساعت ها شما را به خود سرگرم می سازد . جت پک خود را برداشته و ماجراجویی آسمانی تان را شروع کنید . در این بازی شما نقش Barry که یک قهرمان می باشد را بر عهده گرفته و به آزمایشگاه مخفی دانشمندان شرور رفته و آنها را از انجام کارهای شیطانی بازدارید .

 



ادامه مطلب ...


 
 
دانلود ooVoo v3.5.3.17 - پیام رسان با قابلیت چت صوتی و تصویری

کاربرانی که با اینترنت و پیام رسان ها سروکار دارند حتما با قابلیت های Skype آشنایی دارند. نرم افزاری که امکان چت صوتی و تصویری را با بهترین امکانات به کاربران ارائه می دهد. سلیقه کاربران همیشه یک جور نیست و همه Skype را نمی پسندند به همین دلیل ما قصد معرفی نرم افزاری جدید را داریم که به همان سبک Skype عمل می کند. ooVoo نام محصولی جدید برای ارتباطات صوتی و تصویری در بستر اینترنت است.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


با سلام و خسته نباشید.این وبلاگ,اولین وبلاگی است که به شما امکانات بالا و رایگان میدهد.امیدوارم از این وبلاگ لذت برده باشید و هرچی بخواهید,در این وبلاگ به دست اورید!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود رایگان و آدرس metronom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 193056
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 193056
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1