دانلود رایگان از مترونوم 1

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت (تاریخ ۱۵٫۰۶٫۲۰۱۲) آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود Windows 7 Ultimate SP1 x86-x64 ، آپدیت شده June 2012 |

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 Integrated June 2012



ادامه مطلب ...


مجموعه ۵۵ والپپر از زیباترین خودرو های دنیا با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

55 Beautiful Cars HD Wallpapers2 مجموعه ٥٥ والپپر از زيباترين خودرو هاي دنيا



ادامه مطلب ...


TrustPort Antivirus یک آنتی ویروس فوق العاده قدرتمد می باشد که می تواند در برار انتشار میلیون ها تهدید اینترنتی مانند ویروس ها، کرم ها، نرم افزار های جاسوسی و تروجان ها مقاومت به عمل آورد. تمامی نرم افزار های شرکت TrustPort که شامل آنتی ویروس قدرتمند آن نیز می باشد، علاوه بر دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد امنیتی خود، از تکنولوژی دو آنتی ویروس معروف AVG و BitDefender نیز استفاده می کند. با استفاده از این نرم افزار تمامی برنامه هایی که اجرا می شوند و تمامی فایل های که به صورت اجرا شده باز هستند برای پاکسازی از ویروس اسکن می شود.  

 

TrustPort Antivirus آنتي ويروس قدرتمند تروست Trustport Antivirus 2013 v13.0.0.5060 Final

 



ادامه مطلب ...


والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع گل را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۲۸۰X1024 آماده شده اند .

 

Flowers Wallpapers مجموعه 100 والپيپر زيبا از گل ها Flowers Wallpapers

 



ادامه مطلب ...


بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی ، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۶ گیگابایت به پست افزوده شد|

 

spec ops the line cover دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC

 

dvd دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 



ادامه مطلب ...


Test Drive: Ferrari Racing Legend – این بازی یازدهمین بازی از سری Test Drive میباشد که ساخته شده است که سازنده‌ی آن استدیو Slightly Mad Studios که Need for Speed: Shift را با همکاری EA ساخته بود ،‌است .ناشر بازی کمپانی نام اشنای Atari است . در نسخه های قبلی سبک بازی open world sandbox بازگشت به سبک arcade racing همانطور که بازی Test Drive 6 اینطور بود و یک spin-off باشد. افسانه فراری بر روی تاریخچه اتومبیلهای فراری متمرکز است و مسابقات : Formula One , rally racing و GT .بیش از ۵۰ اتومبیل از نوع فراری در بازی وجود خواهد داشت و همه انها به صورت کامل چه از داخل چه از خارج طراحی شده اند و حتی افکتهای خسارت انها نیز بخوبی طراحی شده اند.گیم پلی بازی مثل سریهای گذشته خواهد بود با کمی تغییر مانند نسخه های Test Drive 2 و شبیه به Test Drive 6 هست اما Slightly Mad Studios بخشهایی را الهام خواهد گرفت ، سازنده بازی سعی دارد با الهام از بازی NFS مدلهای dynami و افکتهای تخریب را نیز در بازی بنمایش بگذارد .

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Test Drive Ferrari Racing Legends دانلود بازي Test Drive: Ferrari Racing Legends براي XBOX360



ادامه مطلب ...


 

Chicken Little (2005) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

chicken little دانلود دوبله فارسي انيميشن جوجه كوچولو Chicken Little 2005

نام انیمیشن: Chicken Little – جوجه کوچولو

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۵

مدت زمان: ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم: ۵۳۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: موضوع کلی داستان در مورد جوجه ای است که در ابتدا فیلم با موجودات فضایی برخورد می کند. ولی چون مدرکی برای اثبات حرف یا حقانیت خود ندارد، تحقیر شده و مورد تمسخر قرار می گیرد. ولی در انتهای ماجرا و زمانی که فضایی ها به زمین حمله می کنند، اوست که منجی زمین شده و همه را نجات می دهد. در ابتدا فیلم جوجه کوچولو ناقوس کلیسا را بعنوان هشدار برای مردم شهر به صدا در می آورد. انگار او از حادثه ای در آینده خبر دارد که فقط خود او میداند و برای دیگران غیر قابل باور است. و این کار او شهر را بهم می ریزد و این بهم ریختگی بسیار بزرگ، سریع و عجیب می باشد…

 



ادامه مطلب ...


 

مجموعه ۵۰ والپپر جدید و با کیفیت از طبیعت با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

50 Excelent Landscapes HD Wallpapers 2 مجموعه 50 والپپر جديد و با كيفيت از طبيعت



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


با سلام و خسته نباشید.این وبلاگ,اولین وبلاگی است که به شما امکانات بالا و رایگان میدهد.امیدوارم از این وبلاگ لذت برده باشید و هرچی بخواهید,در این وبلاگ به دست اورید!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود رایگان و آدرس metronom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 193046
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 193046
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1